samla krafter

Standard

Hade en superbra härlig lördag med fördelsedgsbrunch hemma hos ¨’s föräldras trädgård. De fick ju problem med att bli av med oss efetrsom de hade massa gott och äta och strålande sol. Men vi 19 tiden gav vi snällt upp och åkte hemmåt. Vi köpte med oss Thai-mat och kollade på den nya filmen med John Travolta och myste.

Björnen hade bränt skaplen och satt och frossade lite. Jag hade varit smart och använt solkräm. Men jag kunde gott känna att huden var lite ansträngd.

Men men.. vi vaknade upp nästa dag med hel-kassa magar. Jävla Thai-mat. Det är straffet för att vara lat och inte laga maten själv. Jag hade ätit något annat än Björnen och inte lika mycket så jag blev bättre framåt eftermiddagen, för att sedan mot kvällen få migrän. Ja jippi! Som däckade mig ut fullständigt igår.

Den håller som bäst på att försvinna nu. Inte så mycket kvar så idag jobbar vi. Kan inte påstå att det kändes ett dugg roligt att komma hit idag. Har inte lust att prata med någon eller se på dem. Så vi begraver oss i massa jobb och musik från I-poden. Skapa min egna lilla bubbla så få vi se hur dagen fortlöper. Annars drar jag hem.

Lämna en kommentar