hjälp mig!!

Standard

Sitter just och lyssnar på Kollega T och M som sitter och gnolar till ”Oh I don’t wanna take my Best Friend’s baby”. Dööör!!

För det första sjunger de inte vackert. Och hade de sjungit vackert hade jag blivit irriterad ändå.

För det andra är det en idiotisk sång:
Oh I don’t want to take my best friend’s baby
But she’s drop dead beautiful
I wish, I was flying, then he wouldn’t blame me
But she’s drop dead beautiful
Hallå!! Det är din BÄSTA VÄN och du vill ha hans tjej för att hon är skitsnygg!? Inte för att ni passar ihop? Hon är förälskad i dig? Men då borde hon väl inte vara tillsammans med din bästis? Eller? Dessutom får han det att låta som om det är så synd om honom. Jag köper det inte. Och vad då flyga? Varför skulle din kompis inte blir sur på dig om du flög?

För det tredje så ska det vara arbetsro så man kan -host- jobba! Inte någon karaoke..

Ett svar »

    • svårt att andas när vårat kontor har värmeproblemer. Allas kontor är skitkalla utom det jag sitter i som är varm som en bastu. All varmluft kommer ut där jag sitter. Jobbigt att klä sig ju st nu.. skitkallt och snö utanför och 35grader inomhus.. Jag måste dricka 2liter vatten om dagen när jag är här för att inte få vätskebrist och migrän.

      Men.. nu till det allvarliga.. Jag hoppas att du menar att du gillar rimm i dansbandslåtarna och inte i den låt jag skällde på.. Kan inte hitta något rim,

Lämna en kommentar